söndagsmiddag i stavanger

Uppdaterad:


Jag förstår verkligen inte grejjen med att laga mat som tar flera timmar att göra.
Förlåt Jake, men seriöst.. JAG ÄR SKITHUNGRIG !
Ska man stå i köket i flera timmar för att sedan äta upp allt på en pisskvart..
Känns lite slöseri med tid, speciellt när man håller på att hungra ihjäl under tiden..
Så nu sitter jag här igen, blir bara frestad av allt i köket.
Gav som förslag att vitlöksbröden kunde agera förrätt, men icke sa nicke.
Nähä.. men min mage kan iaf agera bakrundsmusik.. SM i kurrning under t-shirten !

----------------------------------------------------------

Nu lagar vi gemensam söndagsmiddag alla i huset !
Kyckling, nå specialris och vitlöksbröd... kan bli en höjdare !
Jag har stått för vitlöksbrödet, and i´m proud of it ..

Åkte till den enda öppna affären i hela Norge lite tidigare..
köpte en skitagod bullgrejj med gul gegga i mitten - smaskens !

Annars har vi kollat på dokumentär om 9/11, World trade center...
Mmm, mycket mysko kring det där.. intressant var det  iaf !

Klockan nio ska vi kolla på Hellacopters sista spelning ever på
myspace ! Åååh, gobitarna har snart sagt sitt - too bad !
Tack simon för tipset, verkligen !

Näe, om man skulle dra ett strå till stacken nere i köket igen då...
PUSS på er !




Vår enda, men ack så fina, "tavla"..
Converse och plåster. Konst på hög nivå..

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hej... Är ni "hemma" i Stavanger näst nästa helg? för då kommer jag troligtvis och spelar innebandy där.. Jag kanske kommer på fredagen eller lördagen. åker hem söndag, hälsa matte det!

2008-10-27 @ 18:00:56
URL: http://kristofferostergren.bolgg.se
Postat av: johanna

Men skönt att ha någon som lagar maten åt en :)

Skulle johan vänta på er på arlanda när ni kommer hem?

PUSSPUSS

2008-10-27 @ 20:27:33
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Nu missar ni ju halloween-maskeraden hos stoffe och molle! typiskt!

2008-10-27 @ 22:47:00
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

här är det en tråkig tisdag. Tänkte pigga upp den lite med bakpotatis och fläskfile. Tror du det funkar?. Har suttit på kontoret hela dagen (tråkigt)men ack så nödvändigt. I morgon drar grabbarna grus till Gotland, bara jag, Moa och Martin hemma. Kan vara lite skönt. Hur mår du tyska kompis, är det gefunken over there eller? Kram till bägge

2008-10-28 @ 18:50:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0