Sol i sinne...

Eftermiddagsvecka denna vecka.
Måndag - torsdag 14.00-22.00, fredag 10.00-18.00, lördag 07.00-15.00..
.. Så är vi ledig "gratis" nästa fredag ! ;D

Sov till tio.. tog en prommis till affären, pantade några flaskor vi gått på jakt efter
i huset och lyxa till det med nybakat mjukt bröd !!
Fick damp när jag upptäckte att någon slängt (??!) min blåbärssylt till gröten, why ?!
Förmodligen skitgrisarna som städade ut efter sig igår...

Solen lyser ute och det är varmt !!
Mattias sitter på toa och visslar och jag.. ja, jag sitter här
och upptäckte precis att det bara är 40 minuter till vi måste gå till bussen.....
Duscha, sminka sig, klä på sig... Hurry hurry Harry !

Ha en underbar dag darlings !

Kommentarer
Postat av: moll

jag vet en annan person som var rätt bra på att slänga mina frukostgrejer på jobbet ;)) HAHA! hur är det snuttplutt? <3 pusssöt

2008-10-07 @ 17:50:17
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Dilan

hejhej :)



En väldigt najs blogg.

Hoppas du haft en bra dag!



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-07 @ 17:55:13
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0