PUSS på er...

.. Linda, Sanna, Hellacopters och Oslo, STOR PUSS !

Kom hem igår kväll efter en lååång resa från Oslo tillbaka hem till Stavanger.
GUUU SÅ SKITBRA HELLACOPTERS VAR RENT UT SAGT!!
Dom rocka röv och så även vi, jag stolt och nykter till och med !!
Ett jäkla fyllo headbanga rakt bak på mitt ögonbryn, aj som fään och en bula på köpet !
Vad risigt folk uppför sig på fyllan, man märker mycket när man dricker nada alkohol...

Men, från start och början:
Jag och darling tog nattåget och gosade ner oss i varsitt säte och bäddade om varann för natten.
Jag var äntligen frisk på riktigt och var extas bara för den lilla detaljen !
9 timmar senare:
Vi letade oss hem till linda och co efter beskrivning över telefon, klockan var 07.28 och alla var
pigga och glada. Gick till ett supermysigt fik och åt frulle i flera timmar,
snixsnacka och tog igen den senaste månaden utan varandra vid vår sida !
Linda åkte och jobba, jag och mattias gick ner på stan och shoppa loss !!
Har med oss massa fina fynd hem, plånboken är liiiite fattigare.. aja bajja !

Hellacopters senare på kvällen: UNDERBART , INGET ANNAT ÄN UNDERBART !!!
Nästan så man fällde en tår när dom vinkade adjö från scenen efter att ha dragit av sista låten !
Mattias stoltserade med en trumpinne när vi gick därifrån, han lyckas då min grabb...

På fredagen jobbade linda igen och vi drog ner på stan och gick omkring, fikade, åt och shoppade !
På kvällen åkte vi hem till käraste Sanna och co.
Åt indisk mat, chips, gotta, kollade på svenska Idol och myste i vardagsrummet utan möbler !!
Allas vår Wikan kom även i sällskap med sin trogne vän Danne och spritflaskan till den nyktra samligen...

Haft en suuuperhelg med suuuperlinda och superco - superkul !!
PUSS på er alla därborta i Oslo, nu är jag hungrig och orkar inte skriva mer på romanen det lyckades bli...

Jo för fasen, sist men inte minst:
Åkte ut till Lilleström och till Stoffe. Var på intervju på Adecco och jag fick nääästan jobbet som dekoratör helt osökt.
Det hade verkligen varit skitcoolt ! Nu blev det inte så för att göra en lång historia kort.
Men vi hann träffa Stoffe iaf !

Kommentarer
Postat av: Anneli

konstigt att du shoppade..............

skönt att du är frisk iallafall. synd på jobbet.

1v till, sen ledig 1v. skönt som faan. KRAMis till er båsda

2008-10-19 @ 16:35:01
URL: http://[email protected]
Postat av: sanna

Tack før en suuuper mysig fredag søtis!!!! de gick ju finfint utan soffa!!:D Jag læmnade ju kvar hur mycket mat som helst ju, o stællde in de i frysen gjorde jag inte heller!?!? Så lite ångest hade man ju dagen efter nær man blev hungrig på nytt.. jaa gott va de iaf;D Hoppas resan hem gick bra stumpan, ta hand om er nu så hørs vi!! PUSSSSSSSSS

2008-10-20 @ 11:45:18
Postat av: Kelocc

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-10-20 @ 11:48:53
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och du får gärna lägga till mig som favorit på bloggkoll.se :P

2008-10-20 @ 11:54:33
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0