Pudding !

Nu sitter vi och äter efterrätt: sjokolade pudding !
Färdig chokladpudding på tetrapack, Norge kan dom... !
Det är äckelgott på något sätt... men just nu mest äckligt för jag har ätit för mycket !

Har varit ute och gått söndagsprommis, gick längst vattnet... fint och vackert !

Annars har dagen mest gått åt till att kolla flyg/tåg hem till jul, inte det lättaste.
Vi jobbar den 23:de och att åka tåg hem tar 16 timmar, dvs uteslutet alternativ !
Flygen är inte direkt gratis så vi försöker få till nån kombo med Stoffe från Oslo kanske.
Sen är även vår plan att låna bil tillbaka dom sista 3 veckorna...
Ah, pengar pengar pengar...
Börjar även planera resan lite små - JAG LÄÄÄÄÄNGTAR !!!

Har även roat mig med denna donnas blogg, hon kan hon allas våran Gynning:




Nu blir det sopning av rummet vårat och The Life Of David Gale den gamla gobiten !
Lazy sundays som kära Hellacopters skulle sagt...

Kommentarer
Postat av: anneli

Du, här är det också full höst vill jag lova. Inget nytt under kjolen-solen här inte. Sökte ett jobb idag på dialect(sälja telefoner du vet). Bara på skoj så där.Moa driver mig till VANSINNE ibland, känner du igen dig eller???? Får man slå barn ibland tror du??? Kram till er bägge // Hej Mattias

2008-10-21 @ 12:21:55
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja asså jag vill verkligen åka! har alltid varit så inställd på det. men nu ska ju johan jobba där till mars och de är lagomt till han börjar jobba här hemma igen.. :( men jag vill jag vill jag vill!! Hur ser era planer ut inför resan än så länge då? PussPuss

2008-10-21 @ 17:38:58
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

säg upp er då. Kanske pengarna räcker till 2 veckor i Littersbo................. Flyg då????

2008-10-21 @ 18:43:45
URL: http://[email protected]
Postat av: johanna

Ja vi kommer direkt om vi får en litenn lucka :)

jo det känns bra men jag blir så frustrerad av att vara hemma i en hel vecka och inte kunna göra något!!! PusspUss

2008-10-21 @ 18:50:54
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha går det inge bra för dig?

Fan va avundsjuk jag blir nu! jag vill ju så gärna åka! kan inte tänkamig en hel vinter här hemma utan en resa! det går inte!

2008-10-21 @ 19:16:41
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: moll

Men Hey Sexy lady!

Haha , sällan du skriver och så krånglar datorn till det så det inte fungerar! DRYGT!



ÅÅå , hade ni det bra , superduperkul?

Det är en sån jävla känsla att se sitt favoritband genom tiderna Live och med den stämningen.

Jag längtar SÅ himla mycket!!



Men härligt att ni hade det bra då! Jaa men va synd. Hade varit kul att få se er när man hälsar på där! Dekoratörsjobb skulle passa dig ypperligt gummsan ;) vi gillar ju sånt!



Börja skola med mig !! :D så kan vi starta eget sen! Tycker jag!



Va blev de för shopping i oslo då förresten?!

Skitsvårt att hålla i pengarna där förstår jag! :D HAHA



Jaa skolan rullar på , börjar bli mycket nu .

Men jag går bara imorgon, sen är det lov nästa vecka, men då kommer jag att jobba ihop Jul och flyttpengar, men det är ju iallafall lite annat än skolan!



Just för tillfället ska jag göra en grafisk profil åt ett hjärtkirurgiföretag .. Cordial, logga, brevpapper, kuvert samt visitkort.



=)



Men istället somnade jag 2,5 timmer på soffan eftersom jag var så utmattad! SKÖNT!



Men gummsan , hur går de för er då? Va gör ni om dagarna , och när kommer ni hem nästa gång?

med stoffe vid jul? <3



Veeet du , jag tänkte bygga ut tatton på ryggen , va säger Lottsen om det ;)? PUSSPUSS <3

2008-10-21 @ 22:08:32
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0