Näste man till rakning..

Japp, det är jag.
Det är jag som nu ligger med ÖVER 39 GRADERS feber !
Jag känner mig så ynklig, liten och äcklig.. svettas som en gris !
Jag tog beslutet att följa med ut i lördags, dumt av mig.
Kände ganska snart den här känslan i kroppen man får när man har feber, hög feber...
Men drack några öl, åt några pizzabitar och tackade för mig !

Igår hade jag över 39 graders feber,
Mattias åkte in till apoteket, han kom hem med massa olika
piller, brustabletter och en cola zero my love !
Svettades (som fan) och frös (som fan) om vartannat så vi ringde Legevakten.
Eftersom att mattias nyss haft halsfluss var risken rätt stor att jag åkt på samma härlighet...
Tanten jag prata med försökte förklara vart vi skulle åka. Inte det lättaste då jag inte hittar här
plus att jag inte förstod norskan klockrent i mitt yra febertillstånd...
Fick skjuts av Bengan i huset, han hade GPS. Med GPS hittar man överallt, tack Bengan !

Doktorn frågade, jag svarade. Han tittade i min hals och konstaterade,
taaada: HALSINFEKSJON !
En helt vanlig sådan, så med lite penicillin är jag frisk på mindre än en vecka...
Jaaaa men, nu kommer jag äta penicillin i Oslo !!! Och jag vill dricka öl till Hellacopters !!!
Perfekt timing !!! Skitinfektion !!!!
Jaja, kommer vara frisk iaf.. Hellre nykter och frisk än sjuk och full, men ändååå...

Kan inte somna om. Mattias har åkt iväg till jobbet, själv ringde jag och sjukanmälde mig.
Saknar min älskling, han pysslade och pysslade med mig igår.
Undrar hur det går för Lund på jobbet förresten.. Utan truck... Hmm...

Har blivit sjukskriven till på onsdag, så nu ska jag försöka på ersättning för dom dagarna...
Papper hit och papper dit.. Det är mycket lättare att vara friskis...

Lite frukost kanske, klockan är ju trots allt 07.25...
Vad gör jag uppe nu ??? Herregud, det har slagit runt i skallen på mig av all feber...



Världens bästa älskling och sjuka lilla jag...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hur mår du egentligen?????????????

Själv är jag mer död än levande känns det som.

Dumt och sova på natten, nej kör bil förfan i 76 mil

det verkar roligare.... Krya på dig nu

2008-10-13 @ 08:41:15
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, jag och namn du vet. nån chaufför där och nån chaufför här. Själv jobbar vi SOM FAAAN.



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM TILL SJUKLINGEN

2008-10-13 @ 14:03:17
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0