Hemkörning al a darling

Jaha, så vad har sjuklingen roat sig med idag då ?

- Inte sovit en blund sen klockan sex imorse...
- Ringt Student Consulting, kommer få 100% ersättning thank god !
- Druckit te, X antal koppar..
- Ringt darling, X antal gånger...
- Linda ringde, vi peppade inför torsdag trots min tjocka hals och skyhöga feber !
- Tvättat ! Iaf dragit ur alla lakan och slängt in dom i maskinen. Dom kändes så... sjukliga.
- Kollat runt på alla världens bloggar. Läst lite, letat mig in på nya och snokat omkring..
- Laddat ner några sommarpratare från P3 och lyssnat på - riktigt bra och mysigt !
- Ätit... lite. Hungern är inte på topp när jag är sjukis.

Ja. Nu har jag fått gjort en beställning av darling.
Han är på affären. Roliga tjejen med stora matlusten för tillfället beställde:
- Mjölk
- Mjukt bröd, helst mörk variant


Känner mig en aning bättre för tillfället i alla fall.
Kanske är det penicillinet som verkar redan, kanske bara alvedon...

/Sjukast (klenast...)

Kommentarer
Postat av: moll

Men SNUTT!!



Hur är det?! Jag lider med dig! Stackars!

Inte alls kul med halsont, inte äta, prata

eller dricka utan smärta till tusen! Hoppas

du kryar på dig SNARAST, så du kan rocka röv

på Hellacopters!



Med mig är det bra idag =) baksmälla + tycka-

synd-om-mig-själv-dag igår =)

Japp ännu en ny skolvecka! Hm , vi går i skolan

var tredje Fredag! Och sen blir det kortare dagar ibland , sovmorgen eller skola till lunch!

Men ledigt mycke på fredagar , de är riktigt najs!

Åt jägarbiff med FLB ganget i fredags!



Va gör du när du är stackars sjukling då?

Ligger och bara vilar och dricker mkt vatten hoppas jag! =) PUSSPUSSPUSS ! Ja VI måste ses när ni komsi! rock on!!

2008-10-13 @ 20:22:14
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla hjärtat mitt! Inge roligt att vara sjuker :( Vilken tur du har Mattias som pysslar om dig! Hoppas du piggnar till snart Lottis! Saknar och tänker på dig!! Du skulle se mig nu gumman, 70 pannor tung och svettas som en gris, jag är riktigt härlig ;) Men men, bara runt 50 dagar kvar nu, PUST!

Love you babe!! Krya på dig!! PUSS PUSSS

2008-10-13 @ 20:42:06
Postat av: Milla

Gullis! Inte vara sjuk mera! :(

Låter som underbart med Hellacopters, så du får äta mycket vitlök. Ingefära ska också vara bra. Fast det är klart - penicillin är nog the shit! Saknar dig som en tok här hemma. Liksom inte samma när du är där och vi är här. Men jag tänkte jag skulle ta och slå dig en pling senare om du känner dig piggare. Går ju bra att ringa norge från jobbet ;) Men annars får du kurera dig nu och ha det bäst hjärtat! PUSS PUSS

2008-10-14 @ 09:39:25
URL: http://elkade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0