Rise and shine sunshines !

Skrev världens inlägg igår. Uppdaterade lite då internet för en gångs skull fungerade. Trodde jag ja...
Bara det att den lilla tiden det tog för mig att skriva inlägget, den lilla tiden tog det även
för internet att dö... Och jag glömde kopiera skiten och allt försvann ut i cyberspace...

Men nu är det ny dag med nya försök.
Alla grabbarna i huset sover så jag hoppas att jag har internet för mig själv.
Lite uppdatering om veckan:

- Förkylningen har hållt i sig, jag har snörvlat och snorat mig igenom den sista delen av veckan på jobbet.
Tror jag faktiskt är på bättringsvägen nu, lite svårt att känna efter såhär på morgonkvisten..
Men värre är det då inte och det tackar vi för !

- Har varit på IKEA och ätit korv och glass igen. Även köpt ett till täcke, tre till kuddar och lite lakan.
Har två 90 sängar som vi satt ihop, vi väntar bara på den dagen då någon av oss vaknar upp emellan dom. Nere på golvet...

- Var på stan igår efter jobbet. Köpte ett par skitsnygga jeans på Bik Bok !! För 299 !! Jag är frälst !!

- Har bott in oss i huset, känns som hemma ! Vi har städat upp och fejjat så det glänser.. nästan !
Lukas på vårt jobb flyttar in nästa vecka, en till ordentlig grabb till familjen på Rappveien !

- Mattias går fortfarande på penicillin (men hur stavas det egentligen ?) och jag är inte tip top så vi blir lugna paret i helgen ! Men nästa helg snackas det om Student Consulting fest och helgen efter det är det oslo och Hellacopters och Linda som gäller !!

Trodde jag var morgonpigg men känner att platsen brevid darling under täcket lockar mer än ett fungerande internet.
Mattias kom ut från toan igår och hade diktat ihop gulligaste dikten i världen till mig.
Den var så underbar och förtjänar en plats här:

"Det finns dagar som är trista, dagar som är grå.
Dagar som är långa, dagar som är små.
Vissa dar är underbar, du likaså.
Om allt var som du, va bra man skulle må.
Jag är så lycklig med världens bästa tjej.
Det enda jag egentligen vill säga är att jag älskar dig!"


Nu ska snörvlefia bege sig upp till sängen igen, helgerna är inte till för att gå upp med tuppen.
Saknar er alla mina tjejer - NI ÄR BÄST !!
Återkommer igen, beror lite på de oberäkneliga internet vi har..






Värme, värme, värme - aaaaah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0