christmas time, expensive time...

Varför ska det kosta en halv förmögenhet att ta sig hem till julafton ??
Gaaaaah !
Vet inte hur många dagar vi har suttit och kollat tåg, flyg, buss, bil med Stoffe osv osv osv...
Kommer kosta oss minst 2000 kr var att åka hem över jul och sen tillbaka ...
Är det värt det ? Hm, jag vet inte ja.. Mattias tycker det, jag tvivlar.
Men aldrig att jag sitter kvar här själv utan Mattias, jag vill hem till alla nära och kära jag med !
Känns lite ovärt bara att punga ut flera tusen när vi ändå kommer hem för gott den 15 januari....
Ja, den spännande fortsättningen följer och priserna bara stiger... stor suck !

Annars då ?!
Jo, allt är prima skinka om man bortser från hemkomsten till jul och tomten.
Jobbet rullar på, tar sig igenom dagarna med Ipoden i lurarna och dagdrömmar
om varmare breddgrader !

Åh, pratade med min carro idag. Min gravida carro !
Det är verkligen en anledning till att komma hem i jul, carro och lillbäbben !
Pluppa ut lagomt till julstöket ska den också ! :D

Nu ska  vi laga matlådor och sen ut och gå kvällsprommis en sväng.
Har laddat ner massa dokumentärer vi ska roa oss åt denna onsdagskväll !
Och imorgon är det inte vilken dag som helst, nej för det är darlingens födelsedag !!
I helgen ska vi fira det ordentligt med tacos och öl !
Det är lyx det, Norgelyx på babys födelsedag !


Hittade mig själv på väggen i Oslo...






... uuunderbart Felicia !

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tycker att ni ska komma hem över jul :)

Jag visste inte att de var så snart ni skulle komam hem! trodde nis kulle bli borta typ ända tills ni drog till thailand.. :) då hinner mi vara med oss litegrann iaf innan ni drar till varmare ställen :) pusspuss

2008-10-22 @ 19:45:17
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: elin

Hej! Vill du ha hjälp med bloggdesing eller vill du ha en header?

Besök min sida för mer information!



Kram

/ ELIN ^^,

2008-10-22 @ 19:48:21
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: natta

hallå snutten! hur mås det där borta i norge? bra?



Fasiken vad dyrt det blir för er att komma hem till jul, men nu finns det inga undanflykter utan det är bara till å komma hem ;) SAKNAR!



Haha, jadu, världen är bra liten den.. Hoppas syster yster var trevlig mot dig, men det tvivlar jag inte på! häftigt att ni träffa på varann.



I lilla Gävle händer inte spceillt mycket, just nu kollar henrik på tv och jag budar massor inne på tradera, vilken jävla nörd! eller hur? HAHA! men jag har blitt besatt, as bra och snygga grejer till kanon priser. Fattig student som det heter!



Ta hand om er och hälsa grattis till mattias från mig och sågen! STOR puss

2008-10-22 @ 22:15:17
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: simon

En sak är säcker kommer inte ni hem under jul kommer jag aldrig mer att förlåta er ;) haha grattis matte!

2008-10-23 @ 17:50:16
Postat av: johanna

Klart vi ska umgås då ! har en känsla av att våra pojkvänner kommer sitta ihop!

jag skulle skicka sms till mattias idag men kom på att han hade ett annat nummer. men jag tror att johan skulle ringa honom i kväll. Du, jag kan lova att johan saknar mattias hur mycket som helst. När han tom säger det så är det mycket :)Jag kan erkänna att jag faktiskt oxå saknar.. :)

Pusspuss

2008-10-23 @ 20:21:09
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: stina

Hellu där borta !

Måste skicka in en liten Grattis hälsning till Matte i sista sekund !

Ni verkar ha det bra, kikar ju in ibland : )



Take care / Stina

2008-10-23 @ 23:38:16
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: MIla

KOm hem kom hem kom hem! Börjar få lite abstinens här hemma. Men hoppas det blev en fin födelsedag för karln och att ni är friska och krya :) TYcker dock att 2000 kr lätt är värt det för att få köra obligatoriska juldagen med brudarna ;) Men gullis, saknar dig som tusan iaf. PUSS PUSS!

2008-10-24 @ 09:57:15
URL: http://elkade.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag kan ju inte göra annat än att hålla med de övriga, KOM HEM VÄNNEN!! Lilla bebben vill ju träffa världens bästa Lotta när han är nykläckt ;)

2008-10-24 @ 10:57:34
Postat av: natta

hej gullan!



Jaså, så mattias har mått bra på sin födelsedag? :D vad blev det för lyxfika? bulla och lite saft?

Gud vad gott med tacos, det tycker jag att ni gör helt rätt i. blire idag eller imorgon den succé middagen blir? :)



räkna med utgång ikväll. nå M&M på goya,så jag och moa har fribiljetter, man tackar! :) Så ikväll blir fullt ös.



För övrigt mår jag tipp topp, finns ingenting att klaga på mer än detta hemska väder. Mitt liv är så tråkigt just nu, jag behöver mig en sysselsättning, gym eller fotboll! funderar stark på att ta mig en nystart i fotbolls karriären. lyx!



juldagen, blire utgång då eller blire utgång? Jag tackar! Då blire partyyy pullan. det kommer bli kalas. "FEM TOASTERS"



läste att ni hade ganska mycket regn nu, tråkigt. här hemma är det gråa trista gävle bara! så ni behöver inte oroa er, jag håller ställningarna!



Ta hand om dig och hoppas ni hittar på något billigt och passande flyg. :)



STOR PUSS OCH KRAAAAM!!

2008-10-24 @ 17:36:33
URL: http://nmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0