soffpotatisen still going strong..

Nu har det slutat regnat (kors i taket) och därav har ja inga undanflykter till en liten springrunda..
Men lagomt till uppehållet har jag tappat lusten, så typiskt !

Har suttit och surfat runt.. på intressanta och ointressanta sidor...
Är så skönt att slösurfa ibland.. på allt och ingenting.. minns knappt vad jag kollat på..
Längtar efter darling, helt sjukt egentligen.. vi är med varann jämt...
Från 05.15 på morgon till läggdags.. det är kärlek det !

Något annat som är kärlek är min älskade Suss som ringde precis !
Mitt gohjärta, mitt gohjärta, mitt gohjärta !
Och min lindis som ringde igår, lika mycket gohjärta där !
Tjeeeejer, snart ses vi igen !!

Det är dagar som dessa, mörka mörka och regniga som man bara längtar till värmen.
Jag och Suss sa precis det, snart är det ett år sen vi drog iväg. Shit, tiden går inte lite fort !!
Underbaraste resan !

Näe, kanske ska man dra på sig joggingkläderna ändå..
Snart är det ju dags igen, jag och darling ! Ååååh yeahh !

Phu Quoc, Vietnam

Kommentarer
Postat av: Anneli

hallå bruden, vad gör du(ni)??

2008-11-11 @ 19:46:55
URL: http://[email protected]
Postat av: natta

jag vill också åka iväg!! det är så orättvist.



jag funderar på att ge mig själv en resa i julklapp. jag skulle önska mig 1 månad i thailand och bali, visstvisst! Meeen, vi får prioritera våran rust av lägenheten först, tyvärr.. Och den kommer faktiskt komma igång när som helst nu, ska kolla på tapeter och golv idag. heja oss!



hur har ni det där borta? Ni börjar verkligen bli riktigt saknade här hemma! vilket datum kommer ni hem nu igen?



Ta hand om dig nu, sötnos! STORA PUSSAR

2008-11-12 @ 13:04:37
URL: http://nmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0