Två soffpotatisar i stavanger

Nedladdade-svenska-tvprogram-kväll.
Nej, norsk tv lockar inge vidare myche.
Tacka vet jag alla olagliga nedladdningssidor och kanal5.se !

Dagen bara rusade förbi, trots att det är världens tråkigaste dag.
Tisdagar. Nooothing. Man kan inte leva på helgen som var,
det är jättelångt till nästa, osv osv...
Hur var det där med att fånga dagen nu igen.. ? Haha.

Annars ringde världens bästa maja idag !
Pausa  jobbet ett tag och pratade med min fru som varit
i england och lyxat i flera dagar !

Lyssnat klart på Två nötcreme och en moviebox nu, tråååkigt !
Den var såå bra, ljuva 70-talet med Filip och Fredrik - underhållning !
Imorrn kör jag med I en annan del av Bromma av Martina Haag i lurarna.
Ljudböcker is the shit när man jobbar på lager !

Vi skulle gått långprommis ikväll.. men tro det eller ej: IT´S RAINING !



Det är en bild till dig Anneli.
Armen du vet, armen...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Här är det onsdag och Ösregn. Det var ett tag sen jag var på jobbet och kollade av mina mejl. Ska bättra mig....... J är sjuk, inga möten.Annars är väl allt som vanligt. Japp, känner igen det armen

2008-11-12 @ 07:04:54
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0