Sunny saturday

Morgonstund har guld i mun, bla bla bla. Jovisst, men..
Varför kan jag inte sova längre än till tio ??
Jag vill också kunna sova bort halva dagarna, bara för att...
Lite skyller jag på Bengan som håller på att flytta ut på nedervåningen
med buller och bong, vad gör människan egentligen.. ?

Igår hade vi jättemysigt med öl, kortspel, youtube osv osv.
Firade att det äntligen var fredag. Igen.
Och att det är lååångt kvar till vi måste ställa klockan på 05.15..
Eftermiddagsvecka nästa vecka, skööönt !

Det är sol ute, jag njuter !
Inte varje dag solen skiner över sköna Stavanger...



Hittad på Facebook. Resultatet av en veckas festivalfirande...

Kommentarer
Postat av: anneli

ja men va fan, jag är ju nybörjare,eller???

2008-11-01 @ 18:51:50
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör ingenting. Eldar lite,tittar tv, totaly alone.

ska städa Mackans garderob. lovade det om han fixade gotland (och det gjorde han ju).nu är dom på fest.Men han var lite trött sa han. Körde i 3 timmar.Korkat egentligen.Snart är det Måndag, jippie eller? hur går det på jobbet? många sparade slantar hoppas jag........ NO SHOPPING!!!!!!!!!!

2008-11-01 @ 21:17:46
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0