STAY FRESCH !

... som vår vän Oscar skulle sagt !
Han, mattias och två killar till kör rundpingis här brevid mig.
Själv sitter jag i soffan, dricker öl och agerar DJ coh mår allmänt fint !

Har haft tjejmys idag med Elin, goelin, min enda tjejkompis här !
Vi gick in till stan (3 km), fikade på ett supermysigt fik och sen fick vi hem till oss (3 km)
och åt gröt och varm baugett med smör och massa oooost !!

Jaha, nu får jag reda på att dom kör Straffpingis..
Killar killar.... ?!


Jao jao, nu ska vi basta snart.. av med kläderna och på med handduken !
Hoppas ni har en finfin saturdaynight hemma i Gävle babes !

Mina tankar går ofta ofta till min älskade vän Carro som blev mamma igår natt !
Hon och Tomas har blivit mamma och pappa till underbaraste Simon !
Min carro som jag har kännt sen jag var sååå liten, jag fattar det verkligen inte
men jag är såå glad, stolt och lycklig över min bästa vän och världens bästa mamma ! <3

Kommentarer
Postat av: maddo

dem hittar du på junkyard lottis :) visst är dem nic?:D



men ÅH, du är verkligen värd den semestern. men det är ju planer som dem som gör att man kämpar med det där jävla jobbet. ni kommer ha det grymt ! plus man behöver fan en dos sol i jan/februari då har dte varit mörkt för läänge redan :/

2008-11-23 @ 13:17:53
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: johanna

självklart så fixar vi frippen när ni kommer hem. Jaa självklart så blir det thai för jag tänker jobba som en toook i december.



HAHA! ja fy fan va kul de va! kommer inte ihåg vad vi skratta åt hela tiden men jag har nog aldrig skrattat så myccket på väg hem från krogen nån gång! Så jag tvivlar inte en sekund på att vi kommer ha askul i thai!!



PUSSPUSS <3

2008-11-23 @ 14:11:22
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Så klart att vi måste träffas. Nu har vi Jättemycke snö.

Vi ska på min lillebrors bröllop 14 feb.Alla hjärtans dag, därför p-walken varje dag, 1 timme utom idag. Det är halvstorm så idag blev det träning inomhus plus 1 timmes skottning.

Jag saknar dig också ska du veta,ingen att riktigt PRATA med du vet..... kram

2008-11-23 @ 19:07:12
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0