sleeping darling, hungrig flickvän..

Yes, darling sover sött i mitt knä.
Deckade av när vi kom hem från jobbet, tidiga mornar tar på krafterna.
Vädret piggar inte heller upp nu. All snö är borta och kvar är
slask, regn och grått grått väder.. Sol, någon ?! Iaf snö som ljusar upp !

Så var onsdagen slut, snabbt går det nu. Verkligen.
Nedräkningen har startat, snart är vi hemma igen ! Helt sjukt !
Gick och pratade om det igår under prommisen, minns det som igår när vi packade
och satt oss på tåget och vinkade till våra mammor och pappor och Johanna och Aspen !
Och nu är juldagen snart här, rock n roll säger jag bara ! :D

Nu ska vi laga lite middagsmat.
Mackor (norge norge..) till lunch, konserver till middag..
SOM VI SKA ÄTA NÄR VI KOMMER HEM !
Den viktiga listan:
- MAX (förvånad någon ?!)
- Svensk (eller ja.. ?) pizza med MASSA gorgonzola !
- Mammas sallad med kyckling, fetaost och avocado !
- Waynes kräftsallad med den godaste röran ever !
- Kicki´s tacopaj ! (Hon vet inte om det än men vi ska lägga in ett önskemål snart.. )
- Frukostar med mjukt bröd och PÅLÄGG !
Ost, skinka, leverpastej, whatever - PÅLÄGG !


Ja, som ni förstår blir man inte så stimulerad av vår diet här...
(Mamma och pappa, vi överlever ! Ingen fara på taket, längtar bara efter lite LYX !)

Nu ska jag väcka min sovande älschkling och koka ihop dagens dinner !



Malin, du ser va ?! ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygging! ;)

haha nej men man skulle kunna tro det. han är köpt på indiska 49,50 :)

ja men i år ska det bli jul här hemma hos oss oxå. på riktigt. fast johan tycker att det är onödigt.

du kör ju värsta dieten nu innan thai hör jag ;) haha själv tycker jag bara att jag sväller! fyya!

börjar bli dags att tänka sig lite för kanske! pepparkaka vet jag inte om jag blir. snarare type ett marie kex elelr nå :) haha



PUSS <3

2008-11-26 @ 18:35:38
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: molle

Heeej Gumman!

Jag vet att jag inte är världens bästa på att svara men efter den 1a dec blir det ändring på torpet!



Som du kanske läst så har älskade TELIA strypt hastigheten rejält. Punnon!



Jaaa, samma Linne :) den är härligt som fan!

Älskar det. Vi är lika vi gummsan! Rocker!



Jaa tapeten är greatie :D kommer mer sen när jag lyckats tagit bilder igen. Hade ju tagit men dom bilderna försvann med mobilen!



Jaa hatade den här jävla uppgiften. Jag var så sjukt nervös , och nu är jag som en helt ny människa nästan. Guuud! Jag är helt lycklig.



Åå grått och slask är skit . Här är det massa snö, drivor och ishala gator är det! Nu längtar du/ni tillbaks va? Lever Matte? Honom har man inte hört nått ifrån på jeeekligt länge! Hälsa från mig!



Ses när du komsi? PUSSPUSS <3 .

2008-11-26 @ 20:07:11
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja det är sant, det känns som det va typ 2 veckor sen som vi vinkade av er på stationen! så skönt att ni snart är hemma!!



PUSSPUSS

2008-11-27 @ 11:33:24
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja jag fick ditt sms :) vi måste lösa det på nåt sätt!1 johan pratar med mattias nu :) hihi PUSS!

2008-11-27 @ 17:14:53
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej Lotta!

Jag har full koll på matbeställningen ;)

2008-11-28 @ 07:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0