Ooh god I am..

... the american dream !

Molle, vet du vilken låt jag nynnar på nu.. ?!
Malin, du och jag och musik. Gör mig inte besviken nu baby !


En vecka har gått.. en arbetsvecka.. den mest osociala vecka någonsin, f´låt !
Vi har jobbat, sovit.. jobbat, sovit.. jobbat, sovit.. jobbat, sovit...
Men nu är vi här, lyckliga lördag !

Vi har jobbat och eftermiddagslurat..
 men nu dricker vi öl och har det skitskojj med folket i huset.
Plus två tjejer sen i onsdags, flyttade in i källarvåningen... we´ll see... hur det går..

Annars kommer det mer uppdatering imorgon.
Bilder och så vidare.

Vi tänker på er ska ni veta !
Och jag på dig speciellt julia !
På dig och Maria-Teresa:
VÄRLDENS STÖRSTA KRAM NÅGONSIN och ALL KÄRLEK  !


Kommentarer
Postat av: Anneli

PUSS PÅRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänk på pappa idag. Bläääääääääääääää för jobbet faktiskt, det suger just nu, inga glada miner någonstans. trök trök trök.

2008-11-09 @ 08:21:52
URL: http://[email protected]
Postat av: molle

Alltså , jag hoppas ju på Aerosmith - Cryin eller Cats in the cradle med ugly kid joe! <3 .



ÅÅ , vi måste ses och mysa när ni kommer!





Lyssnar på Cats in the Cradle just nu.

"Im gonne be lika you dad, you know im gonna be like you.."



Allt bra då? Vilken dag kommer ni hem nurå??!



PUSSPUSS <3 love.

2008-11-10 @ 15:33:59
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0