ooh darlin´darlin´

Darling tränar. Jag sitter här i soffan. Idag igen. Lata lotta, skärpning !
Men faktiskt, det regnar ute - idag igen !
Efter det här lilla inlägget ska jag dock trotsa vädergudarna,
dra på mig mössa, halsduk och vantar och gå en sväng med Ipoden.
"Du är ju inte gjord av socker gumman... " som mattias sa när jag klaga..
Där fick jag ja, och ja det är ju sant !

Kollat runt på facebook, finns 180 bilder på mig varav jag lagt ut högst 20.
Från resan, i somras, studenten, fester, jobbet, häng, festivaler - minnen minnen !
Bilder säger verkligen mer än tusen ord. Kan minnas musiken i bakgrunden, samtalsämnen,
sinnesstämning.. händelserikt år, minst sagt !


Jag, älsklingsjulia och älsklingssuss suttonde maj i år.
Jag och julia tåg nattåget till Suss och Linda och hade the time of our lives in Oslo!


"is she swedish??
she's darker than me man!"
Israel som kommenterat bilden. Han skulle bara se mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0