middagsmys

Sen middag här.. precis ätit Brun lapskaus, något Norskt påfund.
Som en blandning av pytt i panna och svensk lapskojs typ. Gott faktiskt !
Nu väntar vi på att våra småpajjer ska bli klara, billigt fynd från vår COOPaffär.

Jobbar eftermiddag denna vecka, blir mest sova, jobba, sova, jobba
och någon film på kvällskvisten. Idag: Filip och Fredrik - surprise surprise !

Nu sitter mattias och trycker hårbrödmackor, en efter en. Min mackmattias.
Och nu börjar minipajjerna bli klara...

Imorrn efter tolv är det nedförsbacle mot helgen igen, tjoooho !

Kommentarer
Postat av: Anneli

Saknar dig alltid, det vet du. 15 min kvar på lunchen. Måste förvalta tiden väl,så då pratar jag väl lite med dig då. Jahadu fattardu, torsdag i morrn. Snart är det jul för tusan. TOMTEN du vet.

Kramisssssssyou

2008-11-05 @ 11:50:19
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anneli

är du tokig eller ? orkar inte börja tänka på julklappar än. Martin fyller ju 30 nov så det är väl det jag tänker på. Du då ? nån het shopping på gång????

2008-11-06 @ 21:37:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0