hakuna matata

.. It means no worries for the rest of your days!


Sitter och lyssnar på massa låtar. Gammalt som nytt, bra som sämre.
Finns det något som framkallar så mycket minnen och känslor som låtar ?

Just nu trallar jag på akustiska verisonen av Robyns With every heartbeat..

Mattias har pingisturnering med Lukas i källaren.
Dom ska träna upp sig och slå Gustav på jobbet...
Mattias kan inte förlora, absolut inte. I något.
Trodde jag var dålig förlorare innan jag träffade mitt hjärta, haha.

Jag är sällis, NOLL kronor på telefonen för att ringa någon.
Kan iofs fylla på, men.. orka ? haha.
Näe, tror det blir en lite powerwalk med Ipoden faktiskt !

Jo, vår coopaffär hade massa tillbud idag, kom hem med:
- Två pizzor
- 30 fiskpinnar
- 2 paket med kalkonskivor
- 2 paket räkröra med chilismak
- 2 paket grillkorv (korven är ingen höjdare i norge, tro mig.. men men..)
- 3 burkar med tonfisk (nya favvisen)
- 1 paket snabbkaffe
- 1 daim almond tårta
- 10 jättechokladmuffins !!
... allt för 78 spänn, som hittat !
(nej johanna, ingen vidare värst diet efter det här inköpet, haha)


Nu: Hellacopters By The Grace Of God !





I thai ska jag få tillbaka mina naglar.
Fina naglar + lager = no shit...


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja det va kul! soffan tog lixom bara slut! otur för dig! haha!



jo jag börjar bli van att va själv nu.. veckorna går så fort ändå.. Jobbar så mycket som möjligt. nästa vecka ska jag nog ta och måla om köket :) förstår inte vad jag ska med johan till ibland ;) haah klarar ju mig galant på egen hand!



funderar påom jag ska ta min chokladbit som liger i köket.. hm.. men du är ju duktig och är ute och går.. så jag hoppar nig över :)



PUSS <3

2008-11-27 @ 19:43:29
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

det händer inte så mycket nu lixom. I morgon ska jag och Em. börja kl.6 och sluta 2. Inte så skönt kl.05.00 men skönare när man slutar. Här håller snön på att försvinna, tråkigt. Har ialla fall varit och kollat på kök. Det är dags nu, men det finns så mycket snygga kök och det är såååååååååååå svårt att välja. JA, nu får du fan komma hem så man kan ge dig en RIKTIG kram. En stor en. Hoppas att jag blir långledig över jul. En julmacka och lite uppdateringar blir bra. Har du varit snäll nu så tomten kommer?????

2008-11-27 @ 19:56:49
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: molle

Jaa, min "lilla" lista har iallafall halverats. Och snart är jag klar med tvätten också. Haha, shit 9 maskiner? HUR ÄR DET MÖJLIGT?!

Jag tycker inte alls att jag har direkt mycket kläder, köper alltid nytt eftersom jag tycker att jag inte har nåt. Men dethär var som ett slag i ansiktet, tamejfan! Haha. ASDRYGT!



Är ni hemma på nyårsafton också ? DVS, min 20års dag?!



Kul att du känner igen massa, måste fråga dom nån gång om dom kommer ihåg dig söto :D de gör dom säkert!



Åå stackars. Förstår att de blir lite rastlöst! På så sätt är det skönt att ha lite att göra också!

Men nu äre inte långt kvar!



Jullovet träder in fredag den 19onde december och ÄÄÄNDA fram till 12 januari! JoyfulJOY! Serri, hur skönt är inte det?! hallelujaaaaah :D



MEN skönt med bastu! Ut i snön näck (om ni har nån) och göra lite snöänglar och sen in i bastun! Sägs?



Kristoffer är på g hemåt, men det tar ju sin lilla tid. Själv sitter jag och ska designa till min blogg lite. Och springer uppochner till tvättis!



Annars blir det väl rätt lugnt i helgen skulle jag tro, men nästa helg är det rockfest ala primans place tror ja, eller om vi skulle va här .(hoppas där, pga utrymme och dagen efter städning).



Saknar festa med dig gumms, du och jag på singstar. Din whiskyröst "VANN JAG, JAG VANN! JAG VANN!!!"

- "Ne Lotta tyvärr .." Love it. De är ju så det ska vara, man ska släppa loss! quick and dirty.



Ta hand om er i helgen nu! Förresten, har inte kvar ditt nummer nu pga stölden, ge mig både norsk och svenska? <3



Ber om ursäkt för typ ett a4 långt inlägg (grafisk-nörd) men vi har sååå mycke att skriva om!

PussPuss / yours truly . Aerosmith - Cryin' på hög volle nu!

2008-11-28 @ 18:47:52
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: johanna

Ge mih thailand och semester NUU! jag behöver det!

2008-11-28 @ 20:51:22
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0