full rulle, japp japp

Här står jag i köket och bloggar med kaffekoppen brevid mig.
Mattias sitter vi köksbordet och pratar med Kicki och familjen hemma,
lite julplanering. Nu har vi både hämtning och skjuts till och från Arlanda ! :)

Håller på att laga mat, idag bjuds det på stekt ris med tonfisk, majs och tomatsås
och det är för en gångs skull jag som står vid spisen, med asistans av darlo såklart.
Tvättmaskinen är i full gång på nedervåningen, andra omgången nu.
Effektiv måndag minst sagt, för en gångs skull !
Jobbet gick bara bra och jag har även ringt lite angående lön, klapp på axeln till oss !

Helgen var kul, lugnt i fredags och bastu och bira i lördags !
Jag och fem grabbar, men jag är van nu. Dom är roliga !
MEN JAG SAKNAR ER TJEJER !! <3

Efter maten ska vi panta flaskorna efter lördagens bravader, spartips !
Prick en månad kvar till julafton idag och till vi kommer hem !
Kommer hem till alla våra älsklingar ! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej!

Jo tack, började veckan med en 12timmars arbetsdag. thailand here we come säger jag bara haha!Hur har din vecka börjat?

I morgon blir det en sväng till gymmet och slimma till kroppen lite (just nu sitter jag och äter chips och dipp :))

Ringde du eller matte mig i söndags? hade ett missat samtal från ett norge nummer.

PUSSPUSS!

2008-11-24 @ 21:39:03
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: natta

darlingdarling!



hur har ni det? Här hemma är det massvis av snö. Elvis tycker det är hur roligt som helst, han skuttar runt som en yr höna! haha!



Men iaf, till det viktigaste... vi ska förmodligen till THAILAND i februari, hur underbart är inte det? satt och titta på massa olika resor nu, hitta en för 2pers t/r 13/2 - 17/2 till phuket för 18.000 det tyckte jag var ett alldeles lagomt pris. hur bra kommer inte det bli om vi får umgås i thailand i 4 härliga veckor tillsammans? LOTTALOTTALOTTA! det kommer bli great succsess.



MHMM! Allt är super med oss. Boxningen la jag åt sidan på engång, fick inte den hjälp vi behövde så det kändes värdelöst. nu går jag på "vibb" pass istället och skakar av mig fettet ;) beach 09!



ilördags firade vi elins födelsedag, stora tjejen, 20år! :) Sen blev slicken, faktiskt roligt för att vara helgen innan löning!



Hälsa mattias!



vi ses snart älskade vännen! Längtar. PUSSSS

2008-11-24 @ 22:44:55
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: natta

oj. haha! såg att våran resa blev lite kort. menade naturligtvis 13/2 - 17/3 HAHA!

2008-11-24 @ 22:47:04
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: Anneli

vinst till brynäs 1-0. fan Lotta, det är full snöstorm här hemma. kram

2008-11-24 @ 22:48:28
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej snygging!

har du nå nummer det går att nå dig på där i norge?

skriv numret i email fältet så slipper hela världen se det :)



PUSSPUSSS

2008-11-25 @ 13:11:55
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

aa gymmet är oslagbart! riktigt skönt!Försstår att det inte här så härligt att gå ut och gå i regn och storm.

ja det kar klirrat till lite i thaikassan nu kan jag säga! börjar hända saker :) haha så vi kommer vän till thai när mattes familj åker hem.. kommer bli underbart!

fick du numret? kostar de dig nå om jag skickar sms?



PUSSPUSS

2008-11-25 @ 20:58:58
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Självfallet utgång på juldagen. man kan till och med säga att vi åker till gävle på juldagen bara för att träffa er! de ni ! ;)

Puss och sov gott!

2008-11-25 @ 22:16:27
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0