Full fart och lite snopp

Igår var det full fart, huset fullt !
Blev ingen utgång för någon av oss, vi körde helfest på Rappveien !
Glömde kameran i köket, och vad hittade jag inte på den imorse om inte en snoppbild !
Taaada, killar killar... Dock försvann ägaren till snorren väldigt fort imorse,
vi avslöjade honom på skärpet, haha.

Idag har vi sooovit, ätit baugetter och mattias har självklart lirat lite FM !
Kom på när vi åt frulle imorse att vi har levt på våra gratis baugetter sen i fredags.
Haha, inte illa pinkat.. men imorrn blir det rutin igen, med start klockan kvart över fem... !

Nu ska vi ta en prommis till affären.
Köpa mjölk, smör och nå gotta till Kopps som är söndagsfilmen här i Stavanger !

Bilder kommer senare, dock tror jag inte att snoppbilden ska få smutsa ner min blogg...


Kommentarer
Postat av: johanna

ahahah! bilder NUU!!

2008-11-16 @ 20:43:50
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: natta

haha! jadu, pojkar pojkar pojkar dom ska då alltid visa upp sin stolthet. och du får du ta och visa oss den ;D



Har ni bokat någon resa ännu? :) Du ska veta att jag är sjukt avensjuk på er! fyfan!



Vi ses snart sötnöt! PUSSSSS

2008-11-16 @ 21:02:26
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: molle

Men HEEJ , im back from the dead!

Hur är det? =)

Bilder kommer såsmåningom , vill få det helt iordninggjort först. Men kan säga att det är:

zebrarandigt, med svart och vitt i vardags, samt

röda detaljer :P hehe.

I soviset är det en asläcker tapet som är på svart

grund med bruna rosa mörkröda och vita blommor! :)



Lägenheten är 43 kvadrat och ligger 1 min från station, jäkla skönt nu när jag pluggar!

Det är ju Stinas förra lägenhet!

Mindre än den tidigare men det är bra att bo så centralt som möjligt nu när det är pendling på hög nivå!!



Hur går det för er?! En månad kvar snart bara tills ni återvänder till oss en svängsing över julen!



Trååk med regn, det regnar här nu också.

Kallt grått halt och trist. Det uppskattar vi INTE!



Skolan rullar på och ikväll är det innebandymatch klockan sent!



Saknar er snutt. Hörde du att de går upp på 2skift på prod nu på FLB! Här händere grejer!

Blir det till att plugga när du återvänder föralltid? :):) PUSSPUSSPUSS <3 ! rocker.

2008-11-18 @ 12:37:54
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: maja (frugan)

HAHA ÅH BABY! äslakr kopps! speciellt när han skrämmer hunden eller vad det nu är! HAHA!



här är allt som vanligt. dh ikväll hos mig (UTAN DIIIIIIIIIIIG! det är INTE ok) och pappa kommer och ska borra lite. upp med skohyllor och en tavla på beatles i plåt från england. HEY!

ska göra ett försök med bilderna nu.

JAG SAKNAR DIG SJUKT MYCKET LOVE!

2008-11-18 @ 16:59:32
Postat av: johanna

ja det är thai som får mig att överleva nu kan jag säga!lite jobbigt bara att jag inte riktigt vet hur jag ska ha råd med det.. meeen det är sånt som löser sig. får jobba som en galning i december. kan inte så nåt positivt med novvember! den månaden borde försvinna!

haha ja jag hittar ju aldrig sladden när jag ska lägga in bilderna på datan!

hm funderar på att måla om i köket den här veckan :) måste ha något att göra! haha rastlös jag!



PUSSPUSS!!

2008-11-18 @ 20:10:39
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0