friday I´m in love..

.. och alla andra dagar också för den delen !
Men The Cures låt om veckodagarna rockar !

Det här är kors i taket, darling sover men INTE jag ! haha.
Jag tror, helt ärligt, att det är första gången.. Cred till mig !

Har varit en lugn och skön fredag, kollat film och ätit muffins.
JAG ÄLSKAR FREDAGAR !
Imorgon är det ingen klocka som ringer 05.15, THANK YOU GOD !

Nu ska jag kolla lite utbildningar, jag vill jag vill jag vill bli dekoratör !
Och jag ska lyckas !

Ååh.. är så sällskapssjuk... pussar lite hårt på mattias ibland
och hoppas han ska vakna till av det ! En fuling, men I miss my darling !

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag gick och la mig vid halv tio igår! men johan tyckte att jag va lite tråkig då så jag va tvungen att kliva upp igen :)



Idag är det jobb jobb jobb sen gym gym gym!! Härlig lördag? haha! njut av din ledighet! jag är ledig 3 dagar nu fram till jul! Men då är thailandresan i hamn iaf! inget ont som inte har nåt gott med sig!drömde om thai i natt både jag och johan :) är det enda som finns i huvudet nu på oss! haha!

Hälsa mattias!

PUSS<3

2008-11-29 @ 10:58:15
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0