en snabbis..

Ja, det blev en snabbispromenad. Ca 15 minuter för att vara ärlig.
Men försöka duger... iaf när det regnar i fel riktning, rakt i fejjan !!
Jag gick till affären, pantade (spartips) och köpte chips (till darlo)
och lite smågott (till mig) och sen en liiiten omväg hemåt !

När innebandygrabben kommer hem ska vi kolla på film, mysa
och njuuuta av att ha tre sovmornar framför oss !

Nu ska jag ta en långdusch, måla naglarna blodröda och leta
efter någon rolig/bra/hemsk/läskig film vi kan kolla på !


Uppvärmning hemma..




 


Kommentarer
Postat av: natta

gullet, gullet, gullet!!



Jaa, men just nu känns det som jag skulle kunna hoppa lägenheten och åka till varmare breddgrader ist, less på detta väder. Alla kommer in i denna höst deprission, även jag! huvaligen. Men fasiken, annars får vi ta och åka tillsammans nästa vinter? flera månader!! MHM. dricka massa massa öl på stranden, till solnedgången och hitta på massa hyss! great!



Ihelgen.. tja, du stumpan. som alltid, fullt upp! imorgon ska vi hem till mamma och äta, eller iaf jag. eftersom nya FM kommer ut, påminn mattias. haha! Så grabbarna ska sitta och ha FM kväll först sen kommer henrik också ut. På lördag ska jag och mami in till stan och inhandla en vinter jacka, går fortfarande i skinnpajen, börjar bli kallt! :P Sen blire middag och vin med jobbet, sen vidare ut till norrsundet på 30års fest, lundberg i grabbarnas innebandy lag fyller. de kan du också hälsa tiasen! :) På söndag ska jag umgås med mikkis..



Vad ska ni tillbringa helgen med? :)



Jag skulle mer än gärna åka och hämta er på arlanda :D jag får se till att fixa mig ett körkort tills dess!



Vet du vad jag har börjat med? boxning, BEACH 2010 säger jag bara!!!



Vi ses snart. Då blire massa hålligång och kramar!! LOVELY. Hälsa mattias! ta hand om er nu. MASSA PUSS gohjärta

2008-11-13 @ 23:08:42
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: Anneli

saknar dig med. 2-skift på jobbet för Lisa och Emelie, jag och Eddie dagtid. det blir bara roligare och roligare att jobba, eller.........

Här regnar det också.Bara gråväder. Soffan hela dan igen,huvudet vill inte riktigt bli bra.Tony ska på herrmiddag så det blir tidigt i säng. Kul att Mattias har hittat nåt att roa sig med.Hur går det med sparandet????? har ni planerat nån resa ??KRAM KRAM KRAM

2008-11-14 @ 15:38:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Anneli

jadu ingenting förvånar mig längre när det gällar jobbet. vi får väl se om det blir effektivare....

japp fick ditt sms, satt på innebandymatch och svettades,mest för febern tror jag. Skulle nog inte ha gått, men men kunde inte hålla mig. Is i magen verkar kanske vara en bra lösning tror jag. Va duktig du (ni) är med pengarna. Känns som att det är Mattias förtjänst:) Ha det så bra och krama han DU bor med från mig. Jag saknar er på jobbet ska du veta. Inge tyska nu inte............ Pözzzz på er

2008-11-14 @ 21:11:55
URL: http://[email protected]
Postat av: johanna

du, vart tror du att ni befinner er i slutet på mars? :)

Johan får antagligen sluta då så då kanske vi kommer och hälsar på er ;)

hur låter de?

min helg blir inge cidare, superförkyld! hoppas ni njuter nu när ni är lite ledig! PUSS!

2008-11-14 @ 22:55:00
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ja eller hur! gratis inträde och 25kr drinken! de är grejer de!

Jag vi har ju inte bestämt när vi åker heller. blir lixom när johan slutar :) men vi har kommit fram till att vi måste åka! vi står inte ut här hemma hela vintern! Nu är det pest och pina innan det kommer snö på riktigt. är mörkt dygnet runt. varenda kotte är ju deprimerad!

PUSS <3

2008-11-15 @ 10:54:41
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: maddo

haha, alltså nej dte är ett skämt.

hittade bilden då jag viftar med handen på marcus data.. och dne då jag spänner ut magen..



KUNDE INTE LÅTA BLI, heheh.



dålig humor ;D

2008-11-15 @ 14:04:42
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: johanna

Nej jag är inge pigg så blev inge fest för mig.. haha ja dom pratade inte bara en gång. tror det blev tre ggr tillslut innan dom gav upp! haha dom saknar varandra ganska mycke nu tror jag. klart det blir en hook up! 3-4 vecor nånting blir det :)

LÄNGTAR!

ska kanske ta tag i gymmet igen nu då ;) haha!

ha det riktigt kul ikväll!

PUSSPUSS!!

2008-11-15 @ 20:41:06
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0