tredje dagen gillt..

Jag gav mig själv tre dagar.
Och idag är det onsdag, tredje dagen, och imorgon ska jag vara redo för jobbet igen !
Jag längtar tillbaka, eller alltså nu ska jag inte ta i, men man är ju inte van att vara hemma såhär..
Jag måste lära mig att ta det lugnt och koppla av, jag vet seriöst inte hur många gånger mamma
sagt det till mig de senaste åren.. "Du är en sån orolig liten själ gumman..."
Ah, fast jag ser det mer som att jag gillar fart och fläkt !

Nu ska jag ut på morgonprommisen, sen blir det morgongympa och smörja med Zon.
Darling har ringt tre gånger redan, gotuss !
Han längtar bort från lagret och till Thai nu, JAG MED !

Linda och jag, Bali baaaaby !

Kommentarer
Postat av: johanna

finns fler som längtar gumman!

2008-12-10 @ 21:06:05
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0