tjejen som inte kan ta det lugnt

Tjejen som inte kan slappna av och ta det lugnt, hej här är jag !
Jag är hemma med ONT I RYGGEN ! Måste påminna mig själv flera gånger om..
Inte för att det inte känns, för DET GÖR DET ! Men man är ju liksom inte sjuk sjuk
och har inga krafter och behöver ligga i sängen...

Klockan är 12.20 och hittills har jag:
- Ställt klockan och ringt COOP
- Ställt klockan och ringt Student Consulting
- Varit ute och gått en timme och gjort rygggympa (hallå tant lotta...)
- Slängt i alla sängkläder i tvättis
- Lagat mat och ätit
- Pratat med darling, Linda, Jill och mamma...

Haha, jill ringde idag igen. Samma tid. Hon har äntligen lyckats kommit på hur man når mig..
GOBIT !!

Nu ska jag ner och köpa julklapp till darling, sen ska jag bara ta det lugnt !
Har mer ont i ryggen idag, tror det är efter mattias massage igår...
Den var top notch men jag vet inte vad ryggen tyckte... ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0