shop ´til you drop..

Har virrat omkring på ett av Norges största köpcentrum idag. Helt ensam !
Mattias dissade mig, stormen och affären för att verkligen
kurera sig inför vår hemkomst. Smart drag, det var verkligen STORM idag !

Började med att min mössa flög av, det regnade "spik" och jag missade
precis bussen.. Men sen så, väl framme hade jag turen med mig.

Dagens inköp:
- 2 par leggins. (ett par till julafton, ett par till juldagen)
- Små örhängen (2 svarta rosor, 2 pärlor)
- Blodrött nagellack
- Ett armband
- En väska
- En klänning
- En sjal

Dagens återlämning:
- Juldagsklänningen jag köpte i veckan efter att ha hittat
älsklingsblåsan idag. Billigare dessutom. Lucky me !

Sammanfattning:
Mycket nöjd Lotta åkte hem från köpcentrumet med många fynd.

Nu blir det film och mys, inge party i helgen !
3 dagar kvar till hemkomst, AAAAAAAAAAAAH ! :D


Kommentarer
Postat av: johanna

fan va härligt! kommer bli super på juldagen!

hur ser klänningen ut då? bild kanske? :)

PUSS

2008-12-21 @ 17:01:22
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0