Om ett dygn..

.. är vi hemma ! OH YESCH WE ARE ! :D

Kvällen har spenderats på Legevakten. Rättare sagt 3 timmar.
Det går inte fort i vårdvärlden..
Darling håller både sig själv och mig vaken på nätterna med sin
stackars hosta, men nuså, nu har han fått pills that kills my love !

När jag kom hem från jobbet (där jag för övrigt har krossat X antal
krossade tomater konserver dagen till ära...) hängde det en julstrumpa
på min klädhylla. I den låg ett rim/ledtråd om vart min första julklapp var..
Så nu har jag världens snyggaste BH och trosor på mig plus två till trosor
nedpackade i väskan !
Mattias tyckte att jag så gärna skulle få en julstrumpa, jag blev världens gladaste ! <3

Imorgon är schemat tight tight tight.
Klockan ringer 05.15 och sen har jag inte en minut över.
Jobba 7-14, ta bussen till stan och möta darling, ta flygbussen till flygplatsen,
16.25 lyfter vi, mellanlandar i Oslo, 18.30 lyfter vi igen och landar på arlanda 19.30 !
Pappsen hämtar, MAX är givet, sen skjutsa darling hem och sen tillbaka till mamma.
Vem kommer vara tröttast på kvällen ?
Trött men lycklig, guuu va jag längtar efter er alla nu !
(Byter till svenskt sim-kort när vi landar !)
Så, sista inlägget från Stavanger på några dagar.
Nu ska jag packa det sista. Konsten att få plats med allt
i en inte allt för stor Puma väska... Och jag är tjej !!

Och såklart: GO JUL PÅ ER ALLA GOBITAR !! :D

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas att du hade en bra julafton, det hade jag.

Kram Anneli

2008-12-25 @ 10:42:53
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Carro

2008-12-25 @ 21:04:43
Postat av: Carro

Åh det är så skönt att ha dig hemma Lotta! Om bara för en kortare stund.



Och tack för att ni gjorde min julafton!

Massa kärlek och pussar från oss :D

2008-12-25 @ 21:06:15
Postat av: johanna

tack för i torsdags och för soffsällskapet i fredags :) massa myyys!Läntar redan till ni klommer hem igen. fast in inte ens har hunnit åkt än :)

PUSS

2008-12-27 @ 20:54:32
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

LOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! var är du? vad gör du? Hade du varit snäll så tomten var nöjd?. Kramis

2008-12-28 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0