Lotta 63 basst..

Ja idag är jag hemma och är sjuk. Eller sjuk och sjuk, jag har snarare ett tillstånd av
en gammal tant. Lotta 63 år med ryggproblem....
Åh, dumma rygg !
Inte så konstigt med tanke på vad jag lyfter 7 timmar om dagen.
Blomsterjord (väger ton !), havssalt (väger också ton !), ölflak (väger ton !),
ris, pasta, konservburkar, you name it... Allt väger mer eller mindre ton när man
gör drygt 600 lyft om dagen.. !

Men jag är inte bitter, jag ska göra det bästa av det här.
Gick upp nio och tog en långprommis, kom hem och gjorde ryggövningar och sen dess har jag
legat på golvet med bena upp på soffan som Mattias lärt mig ! Duktig flicka.. !
När Mattias kommer hem blir det pass nr 2 för mig. Vi ska ut och gå igen och jag ska göra
dom där jäkla tråkiga övningarna igen !
Jag har gett mig själv måndag, tisdag, onsdag.. sen ska jag vara starka friska tjejen i ryggen !
Man får nämligen bara 3 dagars ersättning utan läkarintyg..
Som tur är får man 100% ersättning från första dagen !

Nu ska jag värma resterna av ihopkoket jag gjorde.
Kidneybönor, tonfisk och majs toppat med Sweet chilli sås - mumma !

Carro och Jill har även gjort min dag !
PUSS MINA TJEJER ! <3

Kommentarer
Postat av: molle

Ja är inte bitter!! <3 haha robert gustavsson! Sköning! :D hur är det puman , med ryggen och allt? Hoppas den kommer i form snart igen..



Annars då? Hur går jobbet?

Ta hand om dig . PUSSPUSS <3 .

2008-12-08 @ 21:27:23
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0