känslan av att bo på sitt jobb..

Vi jobbar jobbar jobbar här borta...
Visst är det kul att det är fredag, meeen upp med tuppen imorgon 05.15.
Jobbar sju till tre, sen blir det konsert i stan. Ett norskt hiphopband, Karpe Diem.
Kan bli bra, kommer alla gånger bli intressant iaf, haha. Norsk hiphop, jo jo..
Sen har vi styrt öl/bastu/sällskapsspel kväll här hemma.
Ska lägga en 50-lapp var och köpa Monopol eller liknande.
Kan bli kul, kan bli mindre kul om min kära pojkvän inte vinner...

Nu pratar darling med Aspen, det är mer eller mindre Thaisnack. UNDERBART !
Snart ska vi till affären och köpa popcorn och cola, sen blir det film och ställa väckarklockan.

Och, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMSEN PÅ FÖDELSEDAGEN !!

En dag försent här, men som plåster på såren bjuder jag på den
finaste bilden jag kunde hitta på oss.......
JAG ÄLSKAR DIG ! <3

Haha, vad gör vi mammi ? :)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Armen Lotta armen....... ha det så bra på en fredagkväll.Kram

2008-12-05 @ 20:39:20
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

haha har du hört dikten som matte skickade till johan!? HAHAH! fattar inte hur dom kommer på allt! nu är pengarna till thai fixade iaf! ;)

PUSS

2008-12-05 @ 21:18:24
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0