Jag är gudmor!!

För det första:
JAG HAR BLIVIT GUDMOR ÅT UNDERBARASTE SIMON!

Jag är överlycklig och ska bli den bästa, roligaste och snällaste gudmor som finns!
Jag ska lära honom allt jag kan, ja bara bra saker då såklart !
TACK Carro och Tomas, jag ska inte göra er besviken som gudis ! <3

För det andra:
JAG ÄR SJUK OCH DET SUGER!

Timing lotta?? Näe, min kropp vet tydligen inte vad det är...
Ååååh så frustrerande! Varför dagen före nyårsafton, VARFÖR?
Började jobba klockan två idag, satt i fyra timmar för det fanns
INGENTING att göra.
För varje minut jag satt dessto mer började jag frysa och få den där
känslan i kroppen som jag såväl känner igen... FEVER!!
Har tagit dubbel dos av någon norsk variant på Alvedon
och hoppas på det bästa!
JAG SKA INTE VARA SJUK IMORGON, SÅ DET SÅ!

För det tredje:
Jättekul med folk som kom fram i Gävle och sa att dom läser min blogg !
Så pretty please, bjuppa på en kommentar ibland också! :)

Näe, nu ska jag ligga här och tycka synd om mig själv till darling kommer hem..
Ska bara tänka positiva tankar, det kan hjälpa säger mattias.
"Inte bli sjuk nu, vägra bli sjuk nu, INTE BLI SJUK NU!!"
Ja, man kan ju alltid hoppas ! :)


Min mamma och världens bästa gudbarn på julafton !



Lillgrabben ! <3



Gudmor :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin bild på Simon och "gudmormor"!! :)

Lotta, vi är helt säkra på att du inte kommer göra oss besvikna, du kommer vara den bästa gudis som finns!!



Krya på dig sjuklingen! :(

Massa kärlek från oss

2008-12-30 @ 22:23:28
Postat av: Andrea

inget kort på dig och sötungen?

gott nytt år!

2008-12-31 @ 12:23:10
URL: http://lusselelle.blogg.se/
Postat av: Anneli

Krya på dig nu så att du orkar heeeeeeeeeeela natten lång/kram Anneli.

PS Gott Nytt År Lotta potta, hälsa han du bor med...

2008-12-31 @ 13:34:09
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0