happy monday..

Eftermiddagsvecka denna vecka. 14.00-22.00, vilket betyder sovmorgon !
Men idag ställde vi klockan på halv tio och gick ut på en powerwalk vid sjön !
Nu har vi ätit frulle/lunch/brunch och jag sitter här medans mattias duschar.
Om 40 minuter måste vi gå till bussen..

Har (tyvärr) kommit på en till sak jag önskar mig i julklapp..
En fet ryggmassage !! Jag har SÅ ont i ryggen nu, nere vid svanken liksom.
Det sitter nog i lite sen FLB och här lyfter och bär man hela dagarna..
DÖDEN FÖR MIN STACKARS RYGG !
Har iaf gjort ryggövningar idag med coaching från darling, vägrar bli
någon orörlig gammal tant !!

Näe, på med mascara och byxorna.
Ny vecka, nya möjligheter.. Happy monday !

Här kockas det..


Kommentarer
Postat av: natta

thank's darling!



Första advent och typ 3 veckor kvar till jul, hallå?! vart tog år 2008 vägen?



Kortare svar oftare lät som en toppen idé, gullet! Det gillas skarpt. :) så roligt att höra något ifrån dig<3



Utgången i lördags blev lyckad! fast vi kom inte så långt, haha. Satt och förkröka hemma hos oss, drack massa öl och prata massa sex, killar, skvaller och tja du vet, girls talk! Sen gick vi till jackpot och blev sittandes där hela kvällen med en härliga liga, många skratt å så! jag vet, jackpot, ingen höjdare, men fan så god öl och bra sällskap. :P

Blev en bra bakissöndag iaf, bestod av taco pizza och massa mys! Sen åkte jag hem till pappsen och klippte mias (hans sambo) hår :)



Vad mysigt med bastu! du och boysen? njutning till 1000! Fan vad tråkigt att det var så lång kö. Men ni kom in till slut eller? :)



thaithai lovely thai! Vi har preliminär bokat en resa som vi förmodligen ska ta, har tills på torsdag att bestämma oss :D helt extas! ohyeah. Ska till en annan resebyrå idag och kolla deras priser. SNÅLJÅPAR! Renoveringen blir av iaf, vi får jobba rumpistumpen av oss för resan, men det äre värt. :) har lite undanlagt på sparkonto och så.

När åker ni ner? :D



Skärpning på svar från båda hållen nu! och du, vi lär fan lägga ner det här med våra långa inlägg. haha! fast det är ganska roligt att läsa, eller hur? ;)



Vi ses snart babyboo!

PUSSSS<3



2008-12-01 @ 16:51:35
URL: http://nmagnusson.blogg.se/
Postat av: johanna

det här med träningen för att få till thai kroppen går inge bra för mig! fattar lixom inte riktigt när jag ska hinna! får jobba som en galning och ge fan i att äta tror jag! haha det är nog det enda soom får plats i mitt schema!



hur ska vi lösa "vårt lilla problem"?! jag vill verkligen inte! jag skiter i det i så fall..



PussPuss

2008-12-01 @ 20:34:52
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0