go morgon världen.. och nils

Vaknade av att Student Consulting-Nils knackade på vår dörr.
Han hade ett "hemligt uppdrag" åt oss som han så fint uttryckte sig.
Frågade om vi ville köpa julblommor och leverera dom till COOP.
Jaaaaha ?? Hemligt uppdrag var det ja.. ?!
Jag och Mattias tänkte samma sak: pengar att tjäna, tjooho !
Men när Nils berättade själva uppdraget dog vårt hopp om en extra slant.
"Ni är dom mest representativa", ja man tackar väl för det då iaf..

Nu ligger darling och halvsover i mitt knä, jag ligger och dricker
morgonkaffet i sängen och har tänt ljus. Mys !
Idag är det STORM ute, blir nog en dag i sängen om inte
taket lyfter och vi måste fly fältet.... jävlar alltså vad det blåser !

Go morgon på er ! :)

En sköning: Santeria med Sublime

Kommentarer
Postat av: johanna

hörde att vi skulle hämta er på juldagen och att vi skulle va här hos oss och party like a rockstar! Fan va jag längtar!!

PUSS

2008-12-20 @ 17:50:34
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0