Disturbia

Jag har precis dedikerat en låt till vår vän Oscar, Disturbia med Rihanna.
Han älskar henne.  Totally.

Grabbarna spelar dubbelpingis, jag sitter här och DJar som vanligt.
Och jag gör det bra ! ;D
Har fortfarande sockorna på mig, höll nämligen på att frysa ihjäl idag
när vi stod och väntade på Karpe Diem i Converse.....
Jag, mattias och oscar bowlade tidigare också, gissa vem som vann ?
JAG VANN ! WOOHO ! Darlings kommentar efteråt:
"Älskling, skriv inte om det här i bloggen. Johanna kommer läsa och
berätta för Aspen och sen kommer jag bli mobbad..."
Behöver jag säga nå mer.... ? Älsklingen min, haha..

Nu blir det Monopooooool och bira !
PUSS PÅ ER !


Kommentarer
Postat av: johanna

haha nu kommer det ett sms till mattias :) haha!

duktig du är! eller va dom dåliga?

PUSS

2008-12-07 @ 01:06:55
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: johanna

åhåhåh! vill höra planerna! spännande!

ja typ världens största soffa känns det som! ligger vi i en varsin ände av den så måste vi skrika om vi ska prata med varann. johan sträckte ut sir raklång från sin sida ändå nådde jag honom inte från min kan :) haha vi har redan en varsin plats oxå :)

blev bara myskväll för oss i kväll.. i morgon ska vi handla tapeter till vardagsrummet.. eller titta iaf om vi kommer överens om några..



mys på i kväll nu!

PUSSPUSS

2008-12-07 @ 01:12:03
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0