Dagens i-landsproblem: juldagskläder..

Tillbaka efter en runda på AMFI.
AMFI är ett köpcentrum som ligger lite överallt här i Stavanger med alla vanliga butiker.
Tänk Nian. Är jättenöjd med darlings julklappar. Han kommer bli såååå fin (finare), hoho.

Var även på jakt efter en juldagskreaktion (och julafton, om man kanske kan kombinera lite.. ?),
det var ju lite lättare sagt än gjort...
Har lagt undan kjolar lite här och där, ska dra med mig darling på en sväng sen och visa upp mig senare.

Snygga leggins och kjolen är.. fin. Men njae, lite tråkigt ?

Haha, kolla in denna lite mindre lyckade variant på mig:
.. ser ju ut som ja, ett korvskinn där upptill...
Näe, inget klockrent fynd idag. Jakten går vidare..


Avslutar därför med adventsljus nr 2 från i söndags:


(Ja, han har beställt klipptid ! :) )


Kommentarer
Postat av: johanna

haha ja jag tycker verkligen att han borde klippa sig nu ;) hälsa det! att polletias är tillbaka!!



åh dessa klädproblem. jag har köpt en klänning men den var tänkt till nyår. och känns lite tråkigt med samma på både juldagen och nyår.. problems! men nåt ska man väl lyckas rota frami garderoben!



jag är oxå en sån som aldrig kan ta det lugnt! slutade "tidigt" idag 19.20. ändå sitter jag här och kastar in lite fil i munnen för att jag ska hinna måla köket en andra gång.



längtar till så mycket nu! att ni kommer hem. julafton, juldagen, nyår, att ni kommer hem igen, thailand.. åh finns så mycket att längta till!



PUSSPUSS

2008-12-09 @ 19:38:50
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: simon

haha anars va ju hockeyn snygg XD de va länge sen man fick ett sms nu ;) alltid lika kul med rice and shine sms :)

2008-12-09 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0