bira bira bira, bärs bärs bärs

Öl på en torsdag, det kallas vardagslyx. Ibland får man.
Ledig imorgon, snacka om kortvecka för min del. 1 dag sammanlagt.
Stekare kallas jag numera av linda, min kära vän.

Dagen i korta drag:
Upp med tuppen, skynda till jobbet.
Joppa joppa joppa.
Legevakten, köpt lite öl, ätit lite mat, spelat lite pingis.
Nu ska vi basta.

Vi är tre i rummet. Stoffe är på besök.
Larsa har även flyttat in i villan.
Jag älskar mycket folk omrking mig, så jag trivs !

Var och varannan norrman kom fram och frågade hur jag mådde,
vad som varit fel på mig, osv.
Jag blev glad, jätteglad ! Vilket välkomnande tillbaka till COOPis !
En gogubbe då:
"Är du bättre nu lilla lotta ?!
Det kommer bli så tråkigt när du slutar !"

..fast på norska då. Det värmde !




Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Lotta!

Jag tycker det är BRA att ni slutar i Norge så ni kommer hem någon gång. Vi längtar att få rå om Er, både i jul och i THAILAND.

PS. Tacopajen väntar ;)

Kram på Er båda

2008-12-12 @ 08:52:26
Postat av: Lotta

Och vi längtar efter er, till jul och Thai ! :D

Varje dag pratar vi om hur UNDERBART det kommer bli !!

Det ska bli så mysigt att bara ligga i tvsoffan på övervåningen hemma hos er och inte på rappveien 28 längre ! :)



Snart ses vi, tjoooho !!

STOR KRAM !!

2008-12-12 @ 15:32:33
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0