årets torka..

Årets bloggtorka, ja det vinner nog jag.
Men jag skyller på besök, fullspäckat schema, sjukling att ta hand om,
övertidstimmar på jobbet och ett sjukt ostabilt internet !
Men hej världen, här är jag ! Igen ! :)
Dock bara för en liten snabbis idag, ska kolla på Boston Tea Party..
Favvisprogrammet these days !

Har ingen mottagning på rummet, så vi har intagit jättesoffan i vardagsrummet.
Faktiskt skitsnygg - stor, svart och skinn ! Mattias värmer baguette i ugnen och jag dricker te.
Vi har ätit SCHNITZEL, SÅS OCH POMMES IDAG ! UNDERBART !
Firar ett halvår tillsammans, 6 underbara månader ! <3
Har på mig snyggaste Frank Dandy trosorna jag fick i present !
Min darling !

Mattias börjar pigga på sig, tror jag får sällis till jobbet imorgon.
Nu blir det BTP.

Måste bara bjuppa på en bild på Carro och Tomas Simon, hur underbar är han inte då ?
Haha, han älskar sina nya skor.. eller ?


Kommentarer
Postat av: Anneli

va fan, allt du skriver kommer TVÅÅÅÅÅÅÅÅ gånger, fel på dig eller internet?? Dyslexsin slog till när jag smsa. Nu är jag ledig Lotta, i 20 dagr för att vara exakt. Hur skönt är inte det då?? Saknar dig också. Är inte Priman en riktig liten gobit???

2008-12-17 @ 21:09:47
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: elin

men vilket härligt kort då:-) en riktigt god jul och ett gott nytt år till dej Lotta / kramar Elin

2008-12-18 @ 11:47:15
Postat av: molle

men så jäkla söt bebbe!! hur är det gumman!? Saknar dig!! snart är det hemfärd alltså? vilken dag kommer ni nu ?! PUSSPUSS!! <3

2008-12-18 @ 23:43:02
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: maddo

alltså jag säger bara ÅH BEBIIIIS ! sjukt söt!

2009-01-05 @ 13:36:17
URL: http://maddonielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0