Ååh, jag vill nu !

"Butikskommunikation vänder sig till dig som vill arbeta som dekoratör i butik.
Du stärker och förtydligar koncept, varumärken och sortiment genom att bygga
miljöer och arrangera varor på ett säljande sätt."


Åh, jag vill nu nu nu !!
Blev alldeles till mig när jag satt och läste,
tror det är ett tecken på att jag är redo och verkligen vill plugga !
Ansökningen startar i februari, måste förbereda alla papper innan Thai !
En utbildningen ligger i Leksand och en i Göteborg, hm...


Nu ska jag till köpcentrumet ett tag, jakten efter juldagskläder
fortsätter till darling kommer hem från jobbet !

Kommentarer
Postat av: Anneli

ta dig i kragen nu då och fixa det här med ansökningen, du vill ju det här. Här hemma finns ju inga jobb att söka nu. Många som är utan jobb vet du.....Du kan ju om du vill. Här får du en hård spark i rumpan:)Sätt fart nu

2008-12-10 @ 18:39:41
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

när drar ni till thai?

2008-12-10 @ 20:15:02
Postat av: Lotta

En fegis som inte vågar skriva namn ? :)



Vi drar i slutet av januari/början av februari !

2008-12-10 @ 22:33:45
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0